poniedziałek, 9 kwietnia 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 11 Hot. Po każdej stronie tęczy/ On Both Sides of the Rainbow

Wiem, że najlepszy i  najpiękniejszy byłby zestaw "paseczkowany" w kolorach tęczy...
Niestety takowego nie posiadam, tzn kiedyś miałam kilka wielobarwnych w paseczki ubrań, jednak już dawno zmieniły właścicielkę.
Nawet M. stwierdził, że może pojedziemy cosik kupić do "szmateksu",  tak nazywa sh, ale wierzcie mi, kiedy wracam z pracy do pracy, to nie mam już siły biegać gdziekolwiek...
Została zawartość szafy :) 
Tydzień temu zaplanowaliśmy wyjazd do Palmiarni. Wdziałam sukienkę, a na nią narzuciłam wielobarwną cieniutką tunikę. Nie jest wprawdzie w paski, ale kolory tęczy są - chyba wszystkie... :)
Trochę colour blocking, trochę meksykańskie klimaty, ale oczyma wyobraźni można dojrzeć i kolorową tęczę. 









Słoneczko w kolorach tęczy, też mi tutaj pasuje :)









Pozdrawiam wszystkim odwiedzających i przede wszystkim dzisiaj Tęczowe Dziewczęta.


Tunika: Bon prix
Naszyjnik: Kwadrat

Zdjęcia: Palmiarnia w Gliwicach

Tęczowe dziewczyny:





58 komentarzy:

  1. Basiu Twoja sukienka jest przepiękna.
    Myślę, że nie obrazisz się jeśli napiszę, że wyglądasz jak Ara - jak dla mnie najpiękniejsza z papug:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Mario skojarzenie super! :)
      Moc pozdrowień wiosennych.

      Usuń
  2. Basiu Kochana, tak bardzo pięknie Ci w kolorach i to w takich energetycznych, i jak pisałam w komentarzu pod Twoim poprzednim postem natura jest Twoim idealnym plenerem, nawet taka zamknięta szkłem :) Wyglądasz cudownie, oczy się same do Ciebie śmieją :) Cudnie, że jesteś i to tak energetycznie :) Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu
    Twoja sukienka jest bardzo egzotyczna, piękna. Doskonale dobrałaś na wyjazd do Gliwickiej palmiarni.
    Pytałaś jakim aparatem robię zdjęcia. Najczęściej Canonem, czasem Nikonem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję. :)
      Twoje zdjęcia mnie za każdym razem zachwycają.

      Usuń
  4. Przepiękna tunika, jak dla mnie idealna na kolory tęczy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu jak barwnie i kolorowo, podobasz mi się w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłaś śliczną tęczą w Palmiarni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu!!! Jesteś prawdziwie Tęczową Dziewczyną!!! Ale przepiękna Tęcza!!!
    I własnie o to chodzi, żeby było tak nieoczywiście!
    Cudownie wyglądasz!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna ta Twoja tęcza:). To gliwicka palmiarnia? Pasujesz tam doskonale, te wszystkie kolory stają sie jeszcze żywsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Ogrodzie Botanicznym w Berlinie i było pięknie. Tez mam chętkę na tą palmiarnie w Gliwicach jednak jest trochę daleko.... ze Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Berlin w naszych planach... Może kiedyś.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Cudowna, tęczowa tunika i piękna tęczowa Ty. Rozkosz dla oczu i miód na me serce. Ja własnie sobie ustawiłam tak poprzeczkę, że do wyzwań kombinuję z tym co w szafie mam, ewentualnie będę kombinować z sh (u nas w Wielkopolsce mówimy na nie Lumpeksy). Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak kombinuję.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  11. Przepiękne kolory !!!! Tęcza od A do Z ;) . Wyglądasz w takich nasyconych kolorach po prostu idealnie. Zdjęcia cudowne - palmiarnia okazała się wspaniałym miejscem na Twoja sesję :)))) . Ślicznie - tęczowe kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty pięknie wyglądasz w tych cudnych, żywych kolorach. Jak najpiękniejszy kolorowy ptak. Do tego klimat, w jakim zostały zrobione zdjęcia... Doskonała sesja, świetny pomysł na takie wyzwanie i Ty Basieńko w roli głównej. Po prostu cudnie:)
    Miłego, słonecznego dnia Basieńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję za tyle ciepłych słów.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  13. Basiu wyglądasz pięknie!!!!!i miejsce i Twoja śliczna sukienka:))mistrzostwo po prostu::))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Reniu.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  14. Jakże wspaniała stylizacja i cudowne kolory :) jest pięknie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz <3 piękna kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Och Basieńko, jak ja lubię takie tuniki i to jeszcze w takich tęczowych kolorach to już prawdziwe cudo !!! Przepięknie wyglądasz w tych palmowych klimatach.
    Uściski Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu. Dziękuję.
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  17. Wyglądasz Basiu jak egzotyczny, kolorowy ptak lub kwiat. Super. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne miejsce, a tunika idealna na ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu,jak zwykle cudownie wyglądasz-pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu...
      Ja ostatnio nie lubię siebie w lustrze ani na zdjęciach...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  20. Piękna , egzotyczna tęcza. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu Tunika jest niezwykle efektowna, uwielbiam oglądać Twoje stylizacje:))Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna, letnia tuniczka, podoba mi sie,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu, tunika jest prześliczna!!! Uwielbiam takie etniczne klimaty :)!!! Jak dla mnie, wywiązałaś się z zadania po mistrzowsku :)!!!

    Do Palmiarni w Gliwicach wybieram się od lat. W końcu tam kiedyś dotrę :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Myślę, że to fajne miejsce na wycieczkę z Waszymi Dziewczynkami. ;)
      Buziaki!

      Usuń
  24. Tunika i jej Właścicielka są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Egzotycznie, kolorowo, cudnie :)) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  26. BASIU, tyle egzotyki, piękna, koloru w jednym miejscu - od razu wzrasta temperatura do życia:-)) Dzięki, że jesteś Barwny Ptaku:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miły komentarz.
      Moc uścisków!!!

      Usuń
  27. Tak Basiu, jest tęcza i cudne kolory. Piękne zdjęcia. To wyzwanie odpuściłam, nie mam nic w takiej tęczy a na potrzeby wyzwania nic nie będę kupować /nawet w szmateksie ha!ha!/.
    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.
      Ja tylko z zasobów szafy. :)
      Buziaków moc posyłam.

      Usuń