poniedziałek, 19 marca 2018

Hot: Minimum...


Nie jestem minimalistką... Ale od czasu do czasu do minimum w garderobie - na sobie, mnie ciągnie :)
Wczoraj, przed wyjazdem na rodzinny obiad, myślałam nad zestawem. Czasu, jak zwykle za dużo nie miałam.
I przyszedł mi do głowy  monochromatyczny look...
Gdzieś tam kiedyś wyczytałam, że proste białe ( i nie tylko białe) sukienki, to w takiej czystej postaci minimalizm.
Sukienka jest uszyta z ciepłego "szenilowatego" materiału, do tego prosta w formie biżuteria i białe sztuczne futerko. I tu w tym miejscu  pochwalę się :) A jakże - prosto z Ameryki... :)
Nie, niestety nie przywiozłam go sobie osobiście, po prostu wylicytowałam na allegro :) Czekało dosyć długo na blogowy debiut... A że nadal jest zimno, to postanowiłam je założyć.
Dodatki: delikatny złocisto - ecru szalik i ecru rękawiczki, podobnie jak kozaki.
Jak na mnie, to naprawdę minimalizm. Stali goście na moim blogu, wiedzą, że lubię intensywne kolory i jestem sroczką. Takie ograniczenie kolorystyczne od czasu do czasu, czemu nie...
Kilka rzeczy w stylu minimalistycznym znalazłoby się w mojej szafie: czarne sukienki, fioletowe, niebieskie,  bluzki, ale jakoś tak po długim okresie czerni, zachciało mi się bieli...
Czy dzisiaj udało mi się zaliczyć zadanie? Szanowne Jury proszę niech je oceni... :)












Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.
Pędzę do pracy, w blogosferze będę dopiero wieczorem.:)

Urocze minimalistki:



Sukienka: Rainbow - Bon prix
Płaszcz, sztuczne futerko: Monroe&Main (allegro)
Buty: Abil
Szali: lokalny butik
Biżuteria: prezent urodzinowy

60 komentarzy:

  1. i wyszło pięknie i szlachetnie
    lubię biel i prostotę
    lubię białe sukienki
    pięknie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana Aniu. Jak miło, że jesteś :)
      Dziękuję :)
      Pamiętam, że lubisz białe sukienki.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Aniu, wreszcie odpisałam.
      Będę czekać cierpliwie na odpowiedź.

      Usuń
  2. Basiu wyglądasz cudownie i to nie jest stwierdzenie przesadzone. Delikatnie i bardzo elegancko, Twój minimalizm bardzo mi się podoba, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Jolu. Sukienka mnie trochę pogrubia, ale i tak ją lubię:) Moc buziaków!

      Usuń
  3. Nie jestem w jury, ale zaliczam! :D
    Dla mnie, to jest jak najbardziej minimalizm! W bardzo eleganckiej i kobiecej formie!
    A w bieli Ci ślicznie Basiu!!!
    Piękna całość!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jury - to tak żartobliwie...
      Minimalizm nie koniecznie moja bajka, ale chyba dałam radę :)
      Chociaż czasami mnie ciągnie do prostszych form...
      Dziękuję Edytko :)
      Tysiąc buzioli!

      Usuń
  4. Ależ Ty się wspaniale bawisz modą! Pięknie :) Sukienka prosta, ale właśnie w tym tkwi jej smaczek. Futerko pasuje idealnie. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duśka, czasem i mnie ciągnie do prostych form. Kolory wyraziste lubię, wzory także, zaś białe sukienki od lat goszczą w mojej szafie :)
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrowionka i dobrej nocy życzę.

      Usuń
  5. Przepięknie świetliście elegancko, z klasą Basieńko ☺ Nie ma żadnego jury ☺ Chyba, że my wszystkie ☺ Administratorki tylko próbują nad tym zapanować organizacyjnie, co nie jest łatwe 😂 Buziaki jaśniejąca 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu...Wiem, że nie ma żadnego jury :) To tak żartobliwie.:)
      Myślałam, że nie dam rady, rodzinny obiad mnie uratował :)Dzisiaj nie miałabym szans na zdjęcia, a w tygodniu, od poniedziałku do piątku, to już u mnie w ogóle nierealne...
      Moc buziaków!

      Usuń
  6. Bardzo do twarzy Ci w tej bieli Basiu. Futerko cudne i ostatnio bardzo modne😍 Pozdrawiam serdecznie😍😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Próbuję powoli wrócić do ulubionych kolorów...
      Nie jest to łatwe...
      Futerko upolowałam 2 lata temu, czekało na debiut.
      Krysiu, ta sukienka wiem, że mnie pogrubia. Czy jest bardzo źle? Proszę o szczerą odpowiedź.:)
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  7. Bardzo się udało Basiu, jesteś dzisiaj minimalistką. Piękne futro i cudna w swej prostocie sukienka. Też z minimalizmem u mnie bywa różnie, kiedyś byłam sroczką ale ostatnio zmieniło mi się i z biżuterią ciągnie mnie w stronę minimum...buziaki, ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Basiu, czasem jestem.:) Dziękuję za miłe słowa. Ostatnio też ograniczam biżuterię, ale co będzie wiosną i latem, kto wie? :)Nadal jestem sroczką.
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Moc buziaków!!!

      Usuń
  8. Ja również minimalistką nie jestem dlatego nie startowałam do dzisiejszej akcji :-) Twoja stylizacja zapiera dech w piersiach, jest elegancka i młodzieńcza. Wyglądasz wspaniale Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem czasami... :)
      Miło mi, że Ci się podoba moja propozycja minimalizmu. Dziękuję za miłe słowa. :)
      Buziaki!

      Usuń
  9. Sukienka bardzo mi się podoba a takie sztuczne futro mam podobne, tylko niestety jest na mnie za duże, dostałam od Mamy i nabiera mocy aby je lekko dopasować i poprawić :) Zastanawiałam się jak je nosić a tu proszę jakie zestawienie z futrem :) Miło jestem zaskoczona, może na przyszłą zimę zrobię sobie te futerko :P Potrzebowałam inspiracji a tu proszę jak na tacy podane. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mogę kogoś zainspirować :)
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  10. Piękna prosta sukienka! Że też takie skarby posiadasz, cudo!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Sukienka też wpadła mi w oko. Trochę mnie pogrubia, ale cóż... lubię ją...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba, futerko jest śliczne Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie i elegancko, co prawda jest ozdoba na szyi, ale spokojna, choć zwraca uwagę. Bardzo ładna sukienka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozdoba raz jest, raz nie :) Jak zdjęłam szalik, to czegoś mi brakowało... :)
      Miło mi, że podoba Ci się moja wersja minimalizmu.

      Usuń
  13. Pięknie Ci w bieli:))ślicznie Basiu wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Lubię biel latem, ale także zimą.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  14. Piękny ten minimalizm Basiu. Bardzo podobają mi się białe sukienki, niestety mnie pogrubiają i unikam ich, nie mam żadnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko mnie też pogrubiają, ta szczególnie :), ale mimo wszytko lubię ją. Jest milutka i cieplutka :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  15. Piękna odsłona bieli , jest wytwornie i elegancko.
    Posyłam Basiu moc pozdrowień i dobrej nocy....
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dorotko.:)
      Miło mi...
      Sukienka, jak widać, dodaje mi kilogramów, ale i tak ją lubię :)
      Dobranoc :)Uściski!

      Usuń
  16. Cudownie wyglądasz w tej bieli. Dodatki pięknie dopaspwane. Jest moc i jest minimalistycznie. Zachwycam się Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakże mi miło... :) Dziękuję za tyle miłych słów.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Piękny biały look - idealny do Twojej urody ale także taaaak bardzo trendy :)))) . Małe, proste sukieneczki tak, jak piszesz same w sobie są minimalistyczne i pięknie się prezentują :)))Podglądam i zachwycam się Twoją niebanalną biżuterią :)))) Super :)))) . Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot, dziękuję pięknie za tyle miłych słów. Tak jak pisałam, nie jestem minimalistką, bez biżuterii czuję się nieubrana :. Ciesze się, że udało mi się połączyć wszystkie elementy. :)
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam. Buziaki!!!

      Usuń
  18. Basiu
    cudownie wyglądasz w białym kolorze.
    Jak zawsze bardzo elegancko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. :)Minimalizm to nie do końca moja bajka... Ale się udało.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  19. Biel zawsze jest szlachetna i tu ta sukienka w swojej prostocie jest jak najbardziej MINI. Śliczne to futerko, tez bym chętnie na takie sobie poczekała. Super 10/10 . Pozdrawiam :) Beassima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się moja biała wersja minimalizmu.
      Futerko licytowałam z wypiekami na buzi :).
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  20. Tak lubię, prosto, elegancko i ...minimalistycznie. Piątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Ja czasami też tak lubię :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  21. Basiu, w tym futerku wyglądasz jak gwiazda Hollywood!!! Minimalizm potrafi zachwycić!!!
    Serdecznie pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? Miło mi Filonko :)
      Czasem fajnie tak minimalistycznie. :)
      Buziole!

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz; biały strój przy Twoich ciemnych włosach wygląda fantastycznie.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna biel! Brunetkom jest ślicznie w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak mało, a tak pięknie. Ten jasny stonowany zestaw kojarzy mi się z ciepłem, spokojem i elegancją. Basiu. Zdałaś egzamin!!!
    Pięknie wyglądasz :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Krysiu, ze zdałam minimalistyczny egzamin.
      Za chwilę ruszam do pracy tez w minimalistycznym zestawie, tylko nie ma go kto obfocić...
      Moc buziaków!

      Usuń
  25. Basieńko, pięknie Ci w tej bieli a te dodatki w kolorze ecru to wygląda rewelacyjnie !!! Minimalna stylóweczka ale jakże piękna. Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję ślicznie za te ciepłe słowa.:) Biel lubię i latem i zimą. :)
      Moc cieplutkich pozdrowień posyłam i moc buziaków.
      Za chwilę pędzę do pracy. Też w minimalistycznym zestawie...:)

      Usuń
  26. Taki spokojny ale bardzo twarzowy i elegancki zestaw wybrałaś. Bardzo mi sie podoba,
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Taki był zamysł wyzwania. :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  27. Bardzo pięknie... lubię takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miło mi...
      Ja też lubię takie sukienki.
      Pozdrowionka.

      Usuń