poniedziałek, 1 stycznia 2018

2018 - rok wspomnień podróżniczych z lat 2013 - 2016.

Nie, nie będzie żadnego rocznego podsumowania... Nie będzie też mega planów na Nowy Rok, postanowień, etc.

Dzisiejszy post to wybór miejsc, w których mieliśmy okazję przebywać, a nie doczekały się jeszcze publikacji na blogu.
Moja lista jest przypadkowa. W jakiej kolejności będą ukazywać się posty - to zależy od Was.:)
Proszę o sugestię ustalenia ostatecznej kolejności. Może są miejsca, które szczególnie Was interesują? :)
Zanim rozpoczniemy z mężem nasze podróże małe i duże, zapraszam na rok wspomnień podróżniczych.

1. Grecja kontynent (ciąg dalszy) inspiracje, rok 2015 - sierpień:


2.Teneryfa - Wyspy Kanaryjskie, rok 2013 - styczeń:




3 Wyspa Korfu  - Grecja, rok 2013 - wrzesień:




3. San Marino (Włochy), rok 2014 - kwiecień/maj:




4. Saloniki - Grecja kontynent, rok 2011 - lipiec/sierpień:



5. Fuerteventura - Wyspy Kanaryjskie, rok 2014 - marzec:




6. Morawy i Słowacja - ciąg dalszy, rok 2013 - sierpień./ wrzesień




7. Wyspa Symi - Grecja, rok 2012 - lipiec/sierpień




8. Londyn -Anglia, rok 2013 - czerwiec:




9. Lanzarote - Wyspy Kanaryjskie ciąg dalszy, rok 2016 - luty:




    10. Korynt - Grecja kontynent, rok 2015 - sierpień:




Miejsc było znacznie więcej. W zasadzie musiałabym przygotować listę z przeszło trzydziestoma pozycjami, ale na ten moment wybrałam te właśnie miejsca. Czekam na Wasze propozycje.

Wasza Barbarossa


W Nowym Roku 2018 życzę Wam dobrego czasu, zdrowia, wszelkiej pomyślności.

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.

64 komentarze:

  1. Ja poproszę o Wyspy Kanaryjskie.
    Życzę Wam Basiu pokoju w sercu i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i wzajemnie. :)
      Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku opisać Wyspy Kanaryjskie :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  2. Witaj droga. :) Ja to mam problem z decyzjami, ale, że to zły nawyk to się go oduczam. Jestem bardzo ciekawa San Marino. Włochy to kraj marzenie dla mnie. :) Marzę, by kiedyś go odwiedzić, no marzę. :)) Na drugim miejscu mam wyspę Korfu.

    Ps. Wyglądasz przepięknie, a ciepło wręcz od Ciebie bije. Bardzo serdeczne uściski przesyłam na ten dzień. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Agnieszko, San Marino jest piękne. Byliśmy tylko 1 dzień ( i to nie cały)... Dla nas za mało, zdecydowanie.
      Dziękuję za miłe słowa. Buziaki!!!

      Usuń
  3. Olá, imagens bela e sugestivas, tudo que é muito planeado e organizado deixa de ser belo, assim, aconselho a publicar ser organizar, a publicação ficou perfeita.
    Bom ano,
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróże to nasza pasja. Zapraszam na relacje z podroży.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Ach te Twoje niebieskości... kuszą, ale tym razem poproszę o San Marino, jestem go ciekawa, bo tam nie dotarłam, ze względu na przygodę z autokarem :)
    W Nowym Roku - nowych miejsc Basiu, niech będą, niech sprawią, że czas wypełni się pisaniem dla nas postów i pokazywaniem naszego cudownego świata. Buziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem i czerwoności :) To zależy, gdzie lecimy czy jedziemy :)
      San Marino - cudne!!!
      Dziękuję za piękne życzenia.
      Moc buzioli!!!

      Usuń
  5. Hmm, mam dylemat... Bardzo chętnie zobaczę Wyspę Symi, Czechy i Słowacja.
    Jakiś czas temu byłam w San Marino i bardzo chętnie odświeżę wspomnienia gdyż wirus zjadł mi wszystkie zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyspa Symi to taka kolejna grecka perełka. Czechy ciągle odkrywamy. :) Słowację też :)
      W San Marino byliśmy króciutko, chętnie bym tam wróciła.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  6. Basiu, każdy Twój post z podroży jest piękny...taki kolorowy:)
    Dobrze że jesteś, niezależnie od tego co pokazujesz...
    Pozdrawiam i ściskam ciepło:)
    Ja również wróciłam już do blogowania, zapraszam:) https://blog.takpoprostuwnetrza.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agato!!! Cieszę się, że wróciłaś do blogowania. Brakowało mi Twoich pięknych i mądrych postów.
      Jutro popędzę do Ciebie.
      Moc uścisków.

      Usuń
  7. ja poproszę Korfu a na drugim miejscu Symi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ale poczekam jeszcze na inne propozycje. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Każde z tych miejsc chętnie będę oglądać:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrego roku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu. zapraszam serdecznie.:)
      Dziękuję i także życzę dobrego roku.:)

      Usuń
  9. zazdroszczę Ci tych podróży :) tyle pięknych miejsc..
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, podróże to nasza pasja. póki co musieliśmy ją przerwać.
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie:)

      Usuń
  10. Każde z tych miejsc chętnie odwiedzę:-)))
    Wspaniałego Nowego Roku pełnego ciekawych podroży życzę!
    Pozdrawiam!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Zapraszam.:)
      Dziękuję za życzenia.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  11. Basiu wszystkiego dobrego dla Ciebie i bliskich. Przede wszystkim spokoju.
    Z chęcią będę śledzić każdy podróżniczy wpis :).
    Napisz mi proszę na mój adres : uktroterzy@gmail.com Twój adres mailowy. Od dziś mój blog "Zapiski z angielskich podróży" jest tylko dla bliskich znajomych z blogosfery.
    Uściski. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj moja droga.
      Dziękuję za życzenia! I wzajemnie!!!
      Trochę mnie znów choróbsko położyło, ale dzisiaj napiszę Ci mój adres.
      Moc uścisków.

      Usuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie....
    Basiu , wszystkie Twoje wspomnienia z podróży są fascynujące , w pierwszej kolejności chciałabym zobaczyć relację z Korfu , bo tam planowaliśmy wyjazd juz kilka razy,ale się nie udało. No i oczywiście moje ukochane Kanary.
    Pozdrawiam gorąco i życzę , aby w tym roku udało Ci się zrealizować wymarzone podróże
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, na razie Korfu na 1 miejscu :)
      Ja także pozdrawiam Cię ciepło. Znów niestety dopadło mnie choróbsko.\
      Odpiszę.
      Buziaki!

      Usuń
  13. Mi to w sumie jest obojętnie, które z miejsc pokażesz najpierw, bo i tak zawsze będę się zachwycać Twoimi podróżami- bo zawsze tak ładnie potrafisz je opisać i przedstawić nam, że czujemy się, jakbyśmy sami tam byli :)

    Kochana samych wspaniałości na Nowy Rok Ci życzę :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dariu!
      Zapraszam wobec tego na wspomnienia podróżnicze.
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie!!!

      Usuń
  14. Basiu, jeśli to koncert życzeń dla Twoich czytelników to ja zamawiam Grecję kontynentalną:):):)
    Prawdopodobnie w tym roku wybierzemy się do Grecji na wakacje, więc Twoja relacja bardzo nam się przyda:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mario, Grecja kontynentalna już była kilka razy (zapraszam do zobaczenia wcześniejszych postów), zostało jeszcze parę postów, żeby uzupełnić nasze podróże po kontynencie:) Obiecuję, że będą...
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Hello,
    Very wonderful shots. Great to see all these wonderful locations which you've visit.
    It so nice to see the clear blue water of the sea.

    I wish you all happiness and health for 2018!!

    Big hugs, Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marco, ja i mój mąż uwielbiamy podróże.
      Wszystkie te miejsca były bardzo ciekawe i piękne.
      Dziękuję za życzenia.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Piękne ciepłe klimatyczne miejsca, ale mam Basiu pytanie, gdybyś mogła wybrać tylko jedno ciepłe miejsce, z piękną plażą i morzem i ciepłem to byłoby to.... a i dodam jeszcze, że przełom roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, trudny wybór :) Najlepsze plaże, jak do tej pory "zaliczyliśmy" na Dominikanie. Piaseczek jak mąka, delikatny i długie plaże do spacerowania :)Ale to trochę daleko... W Grecji, jeśli chodzi o wyspy, trzeba szukać, bo tam nie zawsze plaże są piaszczyste. My trafiliśmy na taką na Korfu.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  17. Wszystkie wycieczki zapowiadają się bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego zapraszam na poszczególne relacje :)
      Dziękuję Jolu za życzenia i wzajemnie dobrego Nowego Roku.

      Usuń
  18. Pokazałaś Basiu bardzo wiele ciekawych miejsc, wszędzie jest cudownie a Ty zawsze piękna.
    U mnie jest podsumowanie ale planów nie ma, czas pokaże.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki posyłam...
    P.S. Widzę, że lista blogów zrobiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, wszystkie te miejsca są istotnie ciekawe i piękne.
      My też póki co nie planujemy, czas pokaże...
      Dziękuję za miłe słowa...
      Lista prawie gotowa, jeszcze brakuje mi kilka osób...
      Dziękuję Basiu za pomoc.
      Buziaki!!!

      Usuń
  19. Równie wspaniałych wyjazdów życzę w tym roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      I jeszcze raz dobrego czasu w Nowym Roku życzę.

      Usuń
  20. Świetne zdjęcia a Ty prezentujesz się na nich perfekcyjnie. Na wyspach Kanaryjskich nigdy nie byłam , może doradzisz mi na której jest najciekawiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najzieleńsza i najciekawsza jest Lanzarote, ale nie byliśmy na Gran Canarii, a też ponoć jest piękna.
      Dziękuję za miłe słowa.:)

      Usuń
    2. No właśnie, ta zieleń mnie kusi ;-)

      Usuń
  21. Urocze miejsca do fotografowania.
    I TY również wyglądasz piękne :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi...
      Dziękuję.
      Zapraszam na poszczególne relacje.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia... piękne miejsca ... super! Oby więcej takich podróży;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, miejsca były ciekawe i piękne.
      Dziękuję i zapraszam na relacje.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. O, San Marino! Byłam tam w 1996, kiedy pół roku mieszkałam w Italii. Piękne miejsce i niebywałe wspomnienia z tamtego okresu 😉 Dobrego spokojnego Nowego Roku dla Was. Z podróżami, jeśli taka Twoja i Twojego męża wola 😉✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas zauroczyło. Niestety byliśmy krótko. Jest na naszej liście - powrotów podróżniczych, ale wiadomo jak to jest z powrotami.
      To pięknie, że masz z San Marino miłe wspomnienia. :)
      Dziękujemy za życzenia :)
      My także jeszcze raz życzymy dobrego czasu i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

      Usuń
  24. Wszystkie te miejsca, które proponujesz są wspaniałej, ale chętnie poczytam w pierwszej kolejności o Wyspach Kanaryjskich.
    Życzę aby rok 2018 przyniósł wiele kolejnych ciekawych podróży.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Avelino.:)
      Będą i Wyspy Kanaryjskie, jeszcze nie wiem w jakiej kolejności.
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie :)
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  25. Piękne widoki i zapewne niezapomniane przeżycia :) Życzę aby rok 2018 był równie udany. Dużo zdrówka i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to były ciekawe wyjazdy.
      Dziękuję ślicznie za życzenia. Tobie również Kasiu wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

      Usuń
  26. Ale fajnie znależć się w takich słonecznych miejscach!!!
    Słońca brakuje mi ogromnie!
    Dziękuję Basiu za tę wycieczkę!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak Taro fajnie...
      Tym bardziej, jak znów choróbsko mnie dopada...
      Słoneczka też mi brak.
      Zadzwonię w przyszłym tygodniu :)
      Buzioli moc.

      Usuń
  27. Niesamowite słoneczne miejsca i podróże :)
    Chetnie zobaczyłabym w pierwszej kolejności wyprawę na Teneryfę, ponieważ 3 lata temu tam byłam i jestem ciekawa jak wygląda z innej perspektywy.
    Wszytskiego dobrego w 2018 roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyspy oczywiście będą.
      Ja niestety Teneryfę nie wspominam miło, pochorowałam się bardzo i z tego powodu niewiele zwiedziłam :(
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie - wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

      Usuń
  28. Grecja, Włochy... Dla mnie kolejność nie jest istotna, bo wszystkie Twoje podróże, relacje z nich i zdjęcia, są zawsze ciekawe i miłe do pooglądania. Bardziej jednak ciągnie mnie w te słoneczne i morskie klimaty :))
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuś, że podróżujesz z nami. Zapraszam na relacje.
      Dziękuję za życzenia.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  29. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:))) Wszystkie proponowane miejsca wyglądają bajecznie.. Grecja to nr 1 dla mnie. Jeszcze tam nie byłam ... Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wizytę. Ja już dodaję blog do ulubionych bo podróże to moja bajka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie!
      Wobec tego zapraszam. Chyba pierwsza relacja to będzie Korfu. :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  30. Wiele pięknych wspomnień i fantastycznych zdjęć. Kocham Grecję i mogłabym godzinami oglądać stamtąd zdjęcia. Życzę Ci udanego Nowego 2018 Roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krysiu. Ja też uwielbiam Grecję.
      Dziękuję za życzenia i również życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  31. Basiu ja bym chciała zobaczyć Lanzarote Twoimi oczami, ponieważ sama byłam tam dwa tygodnie w 2013 roku w grudniu i jestem tą wyspą zauroczona:)
    Pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, będzie i Lanzarote. Na też podobała się wyspa.:)
      Moc buziaków!

      Usuń